Tell The Storys Online Marketing Rådgivningsforløb er til dig, der ønsker at forbedre din markedsføring, lære nyt og løbende få sparring på egne opgaver.
Forløbet vil give dig viden og kompetencer inden for de mest anvendte områder i moderne markedsføring: Contentstrategi og planlægning, Sociale Medier, Salgspsykologi, Storytelling & brugen af AI ift. marketing.
Du kan designe forløbet så det passer til lige netop din situation og dit behov! Det betyder du kan opgradere forløbet med 1-1 sessioner og analyser af dit arbejde.
Inden opstart af forløb sender vi spørgeskema ud til dig som deltager, sådan at vi sikrer at det vi underviser i, på vores 5 rådgivningssession er relevant for dig. Vores forløb dykker nemlig ned i DIN situation og hvad der er relevant for dig i dit arbejde.
Du kan både være en erfaren ud i markedsføring, med mange år i bagagen eller du kan være i begyndelsen af din karriere med online markedsføring. Forløbet er altså ikke afhængigt eller tilpasset til at du skal være et bestemt sted i din professionelle karriere. Har du derfor brug for hjælp til at forbedre din egne færdigheder og viden ift. markedsføring, så er du kommet til det rette sted.
Lyder det som noget for dig? Så tilmeld dig forløbet, der starter onsdag d. 30 august 2023
“Nadja gav rum til læring og ansvar, hvilket betød at man havde mulighed for og lyst til at vokse med ens opgave, lægge den nødvendige tid og energi i projektet og selv definere ens arbejdsgange i samarbejde med ens team. Jeg har taget mange af de metoder Nadja brugte som leder, med mig videre i mit senere arbejde. Både brug af værktøjer, skema og planlægning men i særdeleshed hvordan man som leder skal rumme og se sit team"
“Nadja er meget engageret, kompetent, ansvarsbevidst, struktureret og omhyggelig. Nadja brænder for sit arbejde og har desuden stor forståelse for den forretningsmæssige del af et større kulturprojekt. Nadja har overblik og overskud ud over det sædvanlige. Hun bevarer roen i de mest stressede situationer, og hun har altid mulighed for og lyst til at give en hjælpende hånd til andre, når det presser på. Nadja har desuden en fantastisk humor og empati.“
“Nadja er på mange måder en ener på sit felt. Hun kender til de vigtigste elementer i en god performance og så går hun aldrig på kompromis med kvaliteten i det, hun leverer. Hun er en uundværlig del af en proces, der kræver styring, overblik og struktur. Hun brænder for at skabe det bedste i enhver situation. For en kreativ sjæl som mig, med mange bolde og idéer i luften på daglig basis, er Nadja et ankerpunkt. Hun brænder for at skabe det bedste i enhver situation."
“Nadja gav rum til læring og ansvar, hvilket betød at man havde mulighed for og lyst til at vokse med ens opgave, lægge den nødvendige tid og energi i projektet og selv definere ens arbejdsgange i samarbejde med ens team. Jeg har taget mange af de metoder Nadja brugte som leder, med mig videre i mit senere arbejde. Både brug af værktøjer, skema og planlægning men i særdeleshed hvordan man som leder skal rumme og se sit team"
“Nadja er meget engageret, kompetent, ansvarsbevidst, struktureret og omhyggelig. Nadja brænder for sit arbejde og har desuden stor forståelse for den forretningsmæssige del af et større kulturprojekt. Nadja har overblik og overskud ud over det sædvanlige. Hun bevarer roen i de mest stressede situationer, og hun har altid mulighed for og lyst til at give en hjælpende hånd til andre, når det presser på. Nadja har desuden en fantastisk humor og empati.“
“Nadja er på mange måder en ener på sit felt. Hun kender til de vigtigste elementer i en god performance og så går hun aldrig på kompromis med kvaliteten i det, hun leverer. Hun er en uundværlig del af en proces, der kræver styring, overblik og struktur. Hun brænder for at skabe det bedste i enhver situation. For en kreativ sjæl som mig, med mange bolde og idéer i luften på daglig basis, er Nadja et ankerpunkt. Hun brænder for at skabe det bedste i enhver situation."
Forløbet består af 5 rådgivningssessions som indeholder….
I første session ser vi nærmere på hvad der er vigtigt at tage højde for i planlægningen af dit content og hvordan du ligger en strategi for dit content. Du vil altså efter første modul have fået viden om hvordan du sætter realistisk mål for dit content, hvordan tilpasser det din målgruppe og konkrete redskaber til at planlægge det på en struktureret og effektiv måde.
I anden session kigger vi nærmere på de forskellige sociale medier, hvad de kan hver i sær, hvor de skiller sig ud fra hinanden m.m. Du vil i denne session få indsigt i hvilke Sociale Medier der giver mening for din virksomhed og hvilken type af content du bør anvende på de givne sociale medier.
I denne session ser vi nærmere på metoder til at bygge historier op, sådan at de er fængende og holder folks interesse. Vi kigger også på at finde de historier frem der allerede ligger i din virksomhed. Du vil efter denne session have viden og metoder til hvordan du kan forbedre din "storytelling" eller tilpasse den, så det fanger din målgrupper.
I denne session vil du blive introduceret til teori og metoder til hvilke salgspsykologiske virkemidler du kan opstille omkring dit content og storytelling til at øge din call to action. Du vil altså efter denne session have en forståelse for, hvilket faktorer du kan bruge i dit content til at øge salg eller interaktion fra din målgruppe.
AI kan være skræmmende og de snakker om det over alt lige nu. Dog kan AI koges ned til noget meget mere simpelt end det gøres til og være et fantastisk værktøj som inspiration til hvad du kan lave af content. Du vil efter denne session have fået en viden til hvordan du bruger AI aktivt som idegenreringsværktøj, samt hvilke begrænsninger og muligheder en AI som ChatGPT har.
Når du er færdig med forløbet har du fået opgraderet din marketing værktøjskasse, er opdateret på det sidste nye indenfor sociale medier, fået redskaber som hjælper til mersalg og fået indsigter i sidste nye teknologier.
Derudover har du fået løbende sparring PÅ DINE konkrete udfordring og kompliceret arbejdsopgaver omkring markedsføring. Med mulighed for en direkte hotline til en markedsføringsekspert over hele perioden.
Du vil derfor gå efteråret i møde stærkere fagligt og klar til at opnå nye resultater.
Nadja Sandberg Kalnæs
“For mig har det aldrig handlet om et “enten eller”, det har altid været et “både og”, der har drevet værket.
Faktisk er det min scenekunstneriske baggrund, der har gjort, at jeg startede min marketing-rejse. For når man laver store komplekse projekter for mange tusinde gæster, så er det altafgørende at man også kan finde ud af at sælge billetterne. For ellers er det intet arrangement og derved ingen forretning!
Når man sælger billetter, så finder man også hurtigt ud af det ikke kan være prisen der det afgørende salgs-parameter. Det handler i høj grad om, hvordan man formidler hele oplevelsen. Hvad der sker før, under og efter arrangementet, hvad tidligere gæster fortæller om deres oplevelser og hvor og hvornår man formidler om arrangementet.
Alt dette er noget jeg brugt +10 år på at specialisere mig i. Jeg bruger konkrete værktøjer og metoder til at opnå resultater og jeg er kompromisløs når det handler om at nå i mål.
På fagsprog har jeg igennem årene arbejdet bl.a. med; Content marketing, e-commerce, paid media, tv- og radio-kampagner, influencer marketing, SoMe, presseindsatser, CRM, CMS, SEO, Kommercielle partnerskaber og sponsore mm. – Samt ledelse, undervisning, facilitering og projektledelse.
Det er dén viden jeg bringer til bordet når du og jeg skal tale sammen og det den erfaring jeg trækker på når jeg hjælper dig!”
På forløbet kan du deltage på 3 levels ….
På Level 1 af forløbet får du adgang de fem online sessioner fra onsdag den. 30 august og alle onsdage i september 2023.
De fem online rådgivningssessioner vil bestå af:
Alle sessionerne vil blive optaget, så skulle du blive forhindret i at kunne deltage på en session, så får du sendt optagelsen efterfølgende.
Vi anbefaler selvfølgelig at du på forhånd sætter onsdag fri i tidsrummet 9:30-11:30
Du får tilsendt PDF’er med materialet, der bliver arbejdet med, efter hver session
Hvis du opgraderer til Level 2 får du inkl. Level 1, adgang til at booke 2 stk. 1-1 sessions med Nadja under forløbet, hvor vi dykker ned i dine udfordringer og arbejdsopgaver.
Her er kun du i fokus og sammen vi ser på det du har behov for at dykke mere ned i.
Du vil her have mulighed for:
Med Level 3 får du alle fordelene og indholdet fra Level 1 og Level 2, plus muligheden for lukket et chatforum, du kan benytte under hele forløbet til at stille Nadja spørgsmål, på alle ugens hverdage.
Du vil altså på Level 3 have en sparringspartner, der følger dig og er ved vi din side i 6 uger forløbet står på.
Skulle du have spørgsmål omkring implementering, udførelse, forslag til idegenering, strategi, planlægning eller noget helt andet, er Nadja klar til at svare på dine spørgsmål.
Se det som en unik mulighed for at have en markedsføringsmentor til rådighed i 5 uger.
På Level 1 af forløbet får du adgang de fem online sessioner fra onsdag den. 30 august og alle onsdage i september 2023.
De fem online rådgivningssessioner vil bestå af:
Alle sessionerne vil blive optaget, så skulle du blive forhindret i at kunne deltage på en session, så får du sendt optagelsen efterfølgende.
Vi anbefaler selvfølgelig at du på forhånd sætter onsdag fri i tidsrummet 9:30-11:30
Du får tilsendt PDF’er med materialet, der bliver arbejdet med, efter hver session
Hvis du opgraderer til Level 2 får du inkl. Level 1, adgang til at booke 2 stk. 1-1 sessions med Nadja under forløbet, hvor vi dykker ned i dine udfordringer og arbejdsopgaver.
Her er kun du i fokus og sammen vi ser på det du har behov for at dykke mere ned i.
Du vil her have mulighed for:
Med Level 3 får du alle fordelene og indholdet fra Level 1 og Level 2, plus muligheden for lukket et chatforum, du kan benytte under hele forløbet til at stille Nadja spørgsmål, på alle ugens hverdage.
Du vil altså på Level 3 have en sparringspartner, der følger dig og er ved vi din side i 5 uger forløbet står på.
Skulle du have spørgsmål omkring implementering, udførelse, forslag til idegenering, strategi, planlægning eller noget helt andet, er Nadja klar til at svare på dine spørgsmål.
Se det som en unik mulighed for at have en markedsføringsmentor til rådighed i 5 uger.
Sådan foregår forløbet…
Hvor: Online på Zoom
Hvornår: Fra onsdag den 30. august og alle onsdage til og med den 27. september i tidsrummet 9:30-11:30
Du vil: Få tilsendt PDF’er med det indhold der er blevet undervist i og arbejdet med på de fem sessions. Ligeledes vil de fem sessions blive optaget, skulle du være forhindret i at deltage en enkelt onsdag.
Mulighed for: Tilkøb hvis du har behov for det, til 1-1 sessions eller chatsupport hen over i de 5 uger.
Hvad skal jeg bruge: En enhed du kan komme på Zoom med, der som minimum har mulighed for mikrofon, kamera vil være en bonus, da det gør dialogen mere personlig. Vi anbefaler du har et program eller notesbog du kan notere i.
“Nadja gav rum til læring og ansvar, hvilket betød at man havde mulighed for og lyst til at vokse med ens opgave, lægge den nødvendige tid og energi i projektet og selv definere ens arbejdsgange i samarbejde med ens team."
“Jeg kender Nadja som topprofessionel, skarp og absolut kyndig projektleder, som samtidig er en fornøjelse at samarbejde med."
“Det har været en stor fornøjelse at se, hvordan Nadja er i stand til både at holde rigtig mange bolde i luften, løst den uløselige opgave og leveret til tiden, samtidig med at hun udstrålet mentalt overskud selv i de mest pressede arbejdssituationer…."
Nej du behøver ikke være et bestemt sted eller lave en bestemt type af markedsføring for at tilmelde dig. Forløbet er for dig der ønsker at få redskaber til selv at forbedre din egenskaber ift. online markedsføring. Har du derfor et ønske og et behov for at blive bedre til online markedsføring vil vi varmt anbefale forløbet for dig!
Vi kan aldrig garantere resultat. Vi giver dig redskaber og metoder i undervisningen som er nøje udvalgt. Det er op til dig selv at udføre og implemente disse metoder i din virksomhed. Vi giver dog gerne sparring og svar på spørgsmål du måtte have, og sørger altid for at sætte tid af til jeres spørgsmål på vores sessions. Derudover vil du ved at opgradere til Level 2 eller 3 også løbende få muligheden for 1-1 sparring.
Nej vi laver ikke instagram-opslaget for dig. Men vi giver dig metoderne og teorien til hvad der ligger bag, f.eks. et godt instagram-opslag og hvordan du kan bruge det. Ligeledes sidder Nadja gerne ved din side på vores 1-1 session(på Level 2 og 3) og giver feedback, hvis det f.eks. var et instagram opslag du særligt ønskede sparring til.
Vi anbefaler selvfølgelig altid du planlægger din tid, sådan at du har plads i kalenderen når du tilmelder dig kurset. Vi optager dog alle sessions, som vil blive delt med holdet efter sessionen er afsluttet.
Ligeledes vil alle få en PDF med det materiale og metoder der er blevet gennemgået i løbet af sessionen.
Nadja er klar til at svare på de spørgsmål du måtte have omkring forløbet. Du skal derfor være mere end velkommen til at booke en gratis tlf-session hvor vi ser nærmere på hvad dine udfordringer konkret er her og nu ift. markedsføring.
På den måde sikre vi også at du er det rette match til forløbet og at du rent faktisk kan få noget ud af forløbet.
Samtalen vil som regel vare mellem 15-20 minutter, hvor vi drøfter de udfordringer du oplever med markedsføring, din generelle situation og hvad forløbet vil kunne styrke dig med ift. det.
Book en uforpligtende samtale ved at skrive til Nadja her: nk@tellthestory.dk